Craps jeb Metamie kauliņi

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Craps jeb Metamo kauliņu spēle ir vien no jautrākajām kazino spēlēm, ja to bauda atrodoties kazino. Pie šī spēļu galda vienmēr valda pozitīvas emocijas, spēlētāju balsis, cerību pilni skatieni un kauliņu klabēšanu. Ja šo spēli izvēlas spēlēt online kazino, tas noteikti nenozīmē, ka tad tā būs garlaicīga vai neinteresanta. Nē! Tieši otrādi, arī online kazino Metamo kauliņu spēle ir visai jautra un aizraujoša.
Kas īsti ir Metamo kauliņu spēle?
Tā ir spēle, kuras spēlēšanai ir nepieciešami divi metmie kauliņi un speciāls galds. Online kazino gadījumā tas būs spēļu galda izklājums. Īsumā par Metamo kauliņu spēli -spēlētāji liek likmes un met metamos kauliņus tā, lai tie atsistos pret galda pretējo sienu. Online kazino spēlētājam ir tikai jānospiež poga un kauliņi tiek virtuāli izmesti. Liekot likmes spēlētāji izvirza minējumu kādā vērtībā būs uzmesto kauliņu ciparu kombinācija.
Lai gan vispusīgi iepazīstoties ar šo spēli tā liekas ļoti vienkārša un iespējams, ka pat tīrās veiksmes spēle, tad tomēr vēlamies piebilst, ka tā vis nav. Metamo kauliņu spēle patiesībā ir diezgan stratēģiska un tai ir daudz dažādu likmju veidu. Lai spēlējot Craps rezultāts būtu veiksmīgs un labvēlīgs, spēlētājiem vajadzētu zināt Craps likmes, to veidus un īstos brīžus, kad tos izmantot. Ar zināšanām par likmēm, nelielu praksi un pareizo stratēgiju spēlētājs var kļūt par Craps spēles uzvarētāju.

Craps speciālais galds un kauliņi
Metamo kauliņu spēle tiek spēlēta uz liela, ovāla un speciāli veidota galda. Viena galda pusē ir tāda kā sieniņa pret kuru jāatsitas izmestajiem kauliņiem. Metamo kauliņu spēles galds ir sadalīts trīs likmju sektoros – divi ārējie sektori un viens centrālais. Galds ir sadalīts simetriski un abās galda pusēs ir pa četriem likmju veidiem – iet (Pass), neiet (Don’t Pass), nākt (Come) un nenākt (Don’t Come). Galda centrā redzamas piedāvājuma likmes.
Runājot par Metamo kauliņu spēles aprīkojumu, tie ir divi metamie kauliņi, taču tiem ir ļoti interesants stāsts. Šīs spēles metamie kauliņi tiek veidoti no celulozes un tāpēc tiek bieži uzraudzīti, lai tie nemainītu formu un nenotikta krāpšanās. Ik pēc 8 stundu lietošanas metamie kauliņi tiek izmesti un spēlei izmantoti jauni kauliņi. Līdzīgi ir, ja metot metamos kauliņus tie pārkrīt pāri galda malai. Arī šādos gadījumos ir iespējama to maiņa, ja krupjē to uzskata par nepieciešamu. Kas attiecas uz online Metamo kauliņu spēli, tad tajā gan galds, gan kauliņi ir virtuāli, līdz ar to kauliņu maiņa nav nepieciešama. Salīdzinājumā ar reāla kazino Metamo kauliņu spēli, kur metēja loma var mainīties no viena spēlētāja pie cita, online kazino vienīgais kauliņu metējs būs pats spēlētājs.

Jēdzieni un daži no Craps likmju veidiem:
Shooter – spēlētājs, kurš met kauliņus.

Come out Roll – iznākšanas metiens. Pirmais solis (kauliņu mešana) ar ko tiek atklāta spēlē. Pirms šī metiena spēlētāji liek pirmo likmi – “Pass” vai “Don’t Pass”.

Melns žetons ar uzrakstu “Off” – spēlētājs var izvēlēties žetonu uzlikt uz lauciņa ar uzrakstu “Don’t Come”, kas atrodas galda stūrī.

Balts žetons ar uzrakstu “On” – spēlētājs var izvēlēties žetonu uzlikt uz nummurēto lauciņu ar uzrakstu “Come”. Tas nozīmē, ka sekojošais metiens nav Come-out.

Likmes:
Pass – likme uzvar, ja iznākšanas metienā “Come out Roll” kopējā kauliņu vērtība ir 7 vai 11 punkti. Likme ir zaudēta, ja kauliņu kopējā vērtība ir 2, 3 vai 12 punkti. Zaudējums pazīstams ar nosaukumu “Crapping out”. Ja kauliņu kopējā vērtība sastada jebkuru citu punktu skaitu, tad tiek noteikts punkts “Point made”.

Don’t Pass – likme uzvar, ja iznākšanas metienā “Come out Roll” kopējā kauliņu vērtība ir 2 vai 3 punkti, savukārt zaudē, ja vērtība ir 7 vai 11 punkti. Ja kauliņu kopējā vērtība ir 12 punkti, tad likme ne zaudē ne vinnē.

The point made – ja iznākšanas metienā “Come out Roll” kopējā kauliņu vērtība ir jebkuri citi skaitļi neieskaitot 2, 3, 7, 11 and 12, tad to sauc par punkta noteikšanu “Point made”.

*Ja izmetot nākamos metienus skaitļi, kas apzīmē punktu “Point” uzkrīt pirms skaitļa 7, tad likme “Pass” uzvar un “Don’t Pass” zaudē. Ja vispirms uzkrīt skaitlis 7, tad likme “Don’t Pass” uzvar, bet likme “Pass” zaudē.
*Kad spēlētājs ir izmetis 7 metienus, kuri tiek saukti kā “sevens out” un nav uzmetis skaitli, kas apzīmē punktu “Point”, tad kauliņu metēja statuss tiek nodots nākamajam spēlētājam, kurš atrodas blakus pulksteņrādītāja virzienā.

Come – ja kauliņu kopējā vērtība ir 7 vai 11, tad likme uzvar, bet, ja kauliņu kopējā vērtība ir 2, 3 vai 12, tad likme zaudē.

Don’t come – tā ir pretēja likmei “Come”. Ja kauliņu kopējā vērtība ir 2 vai 3, tad likme uzvar, ja kauliņu kopējā vērtība ir 7 vai 11, tad likme zaudē, bet ja kauliņu vērtība ir 12, tad likme ne zaudē, ne uzvar.

Pass Line – šo likmi iespējams uzlikt tikai tad, ja kauliņu metējs ir novietojis melno žetonu ar uzrakstu “Off”. Likme uzvar, ja kauliņu kopējā vērtība ir 7 vai 11, bet likme zaudē, ja kauliņu kopējā vērtība ir 2, 3 vai 12. Ja kauliņu vērtība ir kāds cits skaitlis, tad tiek noteikts punkts “Point”. Spēlētājs turpina mest kauliņus, kamēr uzkrīt skaitlis 7 vai skaitlis, kas apzīmē punktu “Point” (skaitlis, kurš uzkrita pirmo reizi). Ja skaitlis 7 uzkrīt pirms skaitli, kurš apzīmē punktu “Point”, tad likme zaudē, bet ja pēc, tad vinnē.

Don’t Pass Line -pretēja likmei “Pass Line”. Likme uzvar, ja kauliņu kopējā vērtība ir 2, 3 vai 12, bet zaudē, ja kauliņu kopējā vērtība ir 7 vai 11. Ja kauliņu kopējā vērtība ir jebkurš cits skaitlis, tad nosaka punktu “Point”. Spēlētājs turpina mest kauliņus, kamēr uzkrīt skaitlis 7 vai skaitlis, kas apzīmē punktu “Point” (skaitlis, kurš uzkrita pirmo reizi). Ja skaitlis 7 uzkrīt pirmais, tad likme uzvar, bet ja pirmais uzkrīt skaitlis, kas apzīmē punktu “Point”, tad likme zaudē.

Field bets – šo likmi var veikt jebkurā brīdī pirms nākamā metiena izdarīšanas. Ja kauliņu kopējā vērtība ir 2, 3, 4, 9, 10, 11 vai 12, tad likme uzvar, bet ja kauliņu kopējā vērtība ir jebkurš cits skaitlis, tad likme zaudē.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.